Voorjaar 2021 Doorontwikkeling klantenservice Hoorexpert AVG proof!

De bescherming van de privacy is een breed gedeelde zorg. Uit onderzoek blijkt 94% zich zorgen te maken over de bescherming van zijn of haar persoonsgegevens. De zorgen zijn vaak ingegeven door angst dat gegevens in verkeerde handen vallen.

Ook Hoorexpert heeft conform de wetgeving omtrent de AVG de werkwijze aangepast.

Al sinds vorig jaar gaan onze monteurs nu dagelijks op pad met een tablet waar de opdrachtbonnen in verwerkt zijn, voorzien van optimale beveiliging mocht de tablet onverhoopt in verkeerde handen vallen. Geheel geautomatiseerd kunnen nu naast de afleverbonnen ook de bruikleenovereenkomsten digitaal door de klant ondertekend en gekoppeld worden aan het betreffende ordernummer.

Dit systeem is nu uitgebreid met een geautomatiseerde klanttevredenheidsonderzoek. Hierbij hebben we tevens een klantenservice bij Hoorexpert ingericht, om de communicatie goede opvolging te geven en onze klanten de juiste service te kunnen bieden.

Deze werkwijze en automatisering dient uiteraard het privacywetgeving maar heeft als bijkomend voordeel ook de regenwouden te sparen.